Molly Skogsberg<3

Hejsan!

Nu var det bra länge sen jag skrev någe här i min blogg, känner mig faktiskt lite elak när jag inte skriver i bloggen. Men det är svårt att skriva när vi inte har internet hemma!

Just nu sitter vi ute hos mamma så då passar jag på att slänga in några rader här i bloggen=)

Jag ska svara på alla kommentarer som ni skrivit om förlossningen men det blir inte ikväll för det har jag inte riktigt tid med om jag ska vara ärlig:P


Men, men...nu har vi bokat in Mollys dop och det känns jätte skönt=D

Hon ska döpas den 6 December så det är snart=D Prästen som döper henne är en som vi känner sen långt tillbaka och jag har velat att han ska döpa mina barn sen jag var jätte liten, så jag är verkligen jätte glad att han kunde döpa henne=D

Våran älskade lilla ängel ska döpas till Molly Mimmie Liisa Skogsberg <3
Mimmie kommer från hennes moster som är blivande gudmor!
Liisa kommer från Jockes mamma!

Skogsberg får hon heta eftersom vi tänker ta skogsberg sen när vi ska gifta oss=)
Gudfar blir min bror Emil med andra ord hennes morbror=D

Mollys gammelmormor har gjort klart dopklänningen nu också så allt är ordnat, förutom att vi inte har bjudit alla till dopet, men det ska vi börja fixa imorgon =P

Men nu börjar lilla Molly röra på sig där borta så nu kan jag inte skriva mer:P

Ta hand om er alla
Puss och kram
<33

Vad folk tycker ^^
Postat av: Anna - Mamma till Saga & Hundtokig!

Vilket fint namn hon kommer att få! Härlig med dop :)



Vi ska döpa lilla Saga med, men det får bli längre fram. Hade tänkt på vårkanten så hinner jag fixa med allt i min egna sega stil :P



Jo, med vår familj är det bara bra :) Hehe, trots sömnbrist så bara njuter jag av min lilla gounge!

Visst är det för härlig att vara mamma?

Hehe, jag klickar in här VARJE dag i hopp om ett nytt inlägg, och idag fanns ju två stycken till min stora lycka! Vad roligt!



Jag hoppas att allt är toppen med er och det är superkul att du varit in till mig och kommenterat!



Stora kramar <3

2009-11-15 @ 16:38:05
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: elin

Mysigt! Kul att ni bestämt er för att döpa henne :) hoppas det är kanon bra med er :) <3 puss&kram /ditt blåbär! <3

2009-11-15 @ 16:55:14
URL: http://elinsbloggvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0