5/10-09

Hejsan!

Jag hinner inte skriva någe ikväll för Jocke och jag ska hinna kolla på en film innan han måste sova =)

Men jag skriver imorgon om vad som hände hos barnmorskan:P

Sov gott och ta hand om er alla
Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^
Postat av: Anna - Gravid & Hundtokig!

Hejsan! Oj, så nervös jag blev när jag såg att inlägget var rubricerat med ett datum! Trodde där en stund att kanske en bebis kommit! Nu går jag bara runt och väntar, och väntar. När ska våra bebisar komma egentligen? Hur envis får man vara? :)



Fast jag kan förstå dem lite, varför komma ut ur varma magen när det börjar bli höst och kallt här ute?

Haha, jag skulle också vilja ligga i en mage just nu!



Stora kramar på er <3

2009-10-06 @ 12:52:19
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0