6 dagar över tiden, verkligen jätte kul!

Hejsan!

Idag vaknade jag utan feber vilket kändes helt underbart=D Var lite rädd att jag skulle vara tvungen att ha feber när vi ska till förlossningen =P

Hur som helst så fick Jocke ett samtal från han som bor i lägenheten som vi ska flytta till, att han ska städa ut allt i helgen så på Måndag ska dom förhoppningsvis besikta lägenheten=D FLYTTAR SNART!!!<333
Ska bli så skönt att vi får vårat eget=)<33 Våran egna lilla familj<3

Känns ju inte helt rätt om vi skulle bo kvar hemma när vi skaffar barn, men nu slipper vi det =D Inte för att jag hatar att bo hemma men som ni förstår så vill vi flytta när vi ska ha en egen familj=)<3




Idag så har mormor och morfar vart ute hos mig hela dagen, det var mycket trevligt=D Har vart ute och gått titt som tätt med hundarna idag vilket också var skönt! Sen så har mormor och jag bakat en äppelkaka som blev mycket god!

Hände inte jätte mycket idag, men är glad att mormor och morfar kom ut så jag slipper sitta hemma själv och bara störa mig på att jag gått över tiden !!

Snart så ska Jocke och jag åka till Grundby och hämta lite flyttkartonger sen så ska vi packa ihop en massa saker här så vi har det klart =) Ohh det är helt underbart=D<33
Jag är jätte glad idag känner jag =D Förlåt om jag bara skriver en massa onödigt men är verkligen jätte glad över att det går uppåt nu=D<33

Har gått över tiden 6 dagar idag, det är ju inte sådär jätte kul om jag ska vara ärlig, men det kanske ni redan har fattat =P Blir lite galen lite då och då men idag är jag på så bra humör att jag inte tänker deppa över det=D
Måste vara skönt för alla att slippa höra mig gnälla över att jag gått över hela tiden idag!! =D <33


Men men nu ska jag ta och avsluta här för nu ska vi åka och hämta kartonger!




Ta hand om er alla
Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^
Postat av: Johanna

Vad kul! var ska ni flytta? :)

2009-10-02 @ 22:36:53
URL: http://iccywiw.blogg.se/
Postat av: Linda Pettersson

åh vad kul att ni kommer få erat lilla egna!! kommer bli bra o säkert kännas mer som en liten familj!! hälsa jocke o ha det så bra gumman!!

puss och kram!<33333

2009-10-03 @ 18:17:25
URL: http://llpettersson.blogg.se/
Postat av: Mims

Hoppas verkligen ni får flytta in nu så fort som möjligt! :D Det skulle vara jätteskönt om ni får komma in innan lille Itt-Phil kommer ut (okej, jag vet att dte blir lite stressigt då men jag är tidsoptimist). :)



Är så glad att ni flyttar in så nära! :D



Just det! Om ni vill får ni gärna ta våran soffa, vi ska ju köpa ny nu så då kan ni ta våran tills ni hittat en annan om ni vill. :) Vi kan höras i morgon eller så...



Ha det så bra, god natt!

2009-10-04 @ 01:34:43
URL: http://mimsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0