Förlossningen!

Hej allihopa!

Nu är det Mimmie som är här inne och skriver.

Ja, att jag är här inne och skriver vet ni väl redan vad det betyder. :)

I kväll c:a 20:20 ringde Elin till vår mammas mobil och talade om att de pratat med de uppe på förlossningen och att de blivit ombedda att komma upp eftersom Elin hade såna värkar. Jag och mamma satt ute på restaurang och käkade, så jag har inte kunnat skriva tidigare men nu är jag hemma och kan uppdatera om vad som händer.

Det senaste vi fick veta var att de får stanna där uppe över natten. Jocke ringde oss och berättade hur läget var. Elin mår bara bra men det gör självklart ont, hon var öppen tre centimeter sist vi pratade med Jocke (de får ju inte ha mobilen påslagen där uppe, så vi får vänta på nyheter tills Jocke har möjlighet att ringa).

Vi väntar väldigt spänt på nyheter, så fort jag vet något mer skriver jag in det här (såvida det inte meddelas mig medan jag ligger och sover, då skriver jag så fort jag vaknar).

Ha det så bra nu allihopa, Elin hälsar! :)

Kram
/Mims

Vad folk tycker ^^
Postat av: Johanna E-b

åh vad kul! hoppas det går bra! <3

2009-10-11 @ 01:29:44
Postat av: Sanna Karlsson

Hoppas att allt går bra nu! Hälsa Elin när du får chansen :) <3

2009-10-11 @ 06:45:08
Postat av: elin - ditt blåbär!

ohhh :D spännande & få veta hur det gått inatt om lillen tittar ut ;) <3 Hoppas allt gått/går bra!

2009-10-11 @ 09:29:38
Postat av: elin - ditt blåbär!

ohhh :D Spännande att få veta om lillen tittat ut! ;) <3 Hoppas allt gått/går bra!

2009-10-11 @ 09:31:24
Postat av: Johanna

Åh! :D

2009-10-11 @ 10:27:07
URL: http://iccywiw.blogg.se/
Postat av: elin - ditt blåbär!

haha, råkade visst få dubbla kommentarer av mig för att datan hängde sig & jag vågade inte chansa på att det första kom fram.. så skrev ett nytt! Så det kan gå ibland :P Är förväntans full, vill ha mimmie ska uppdatera nu! Nyfiken som bara den :D <3

2009-10-11 @ 10:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0