Här igen!

Hejsan igen!

Nu har vi kollat klart på Criminal minds som vanligt:P Var ett jätte äckligt avsnitt idag och fick tyvärr inte se slutet på det heller =/



Aja idag så har inte min dag bestått av mycket mer än legat i soffan och försökt bli av med febern och halsont!

Vill ju inte direkt ha febern när jag ska upp till förlossningen jag tror inte det är sådär jätte bra, men det verkar inte vara bråttom med att få bort febern för våran lillsnutt verkar ju inte vilja titta ut !!

Har gått över 5 dagar nu och det är jätte irriterande, vill verkligen att värkarna ska börja nu men dom gör ju ALDRIG det. Jag lovar att jag kommer få gå över 2 veckor och sen bli igångsatt, och det vill jag verkligen inte =/ Men h*n är visst lika envis som jag är. <33

Men men jag tänkte inte skriva så mycket mer idag, har ju inte hänt speciellt mycket eftersom jag bara legat på soffan och vart sjuk....

Skriver mer imorgon för då händer det lite mer =)





Sov gott och ta hand om er alla
Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^
Postat av: Zara

krya på dej tjejen!

å passa på att vila nu innan de kör igång

2009-10-01 @ 23:10:02
URL: http://grabbarnasmamma.bilddagboken.se
Postat av: Anna - Gravid & Hundtokig!

Åhh, så frustrerande att bara gå och vänta! Dagarna måste bli så långa när man väl gått över tiden.. Nej, nu får din lillsnutt ta och kika ut tycker jag!



Det är samma sak för mig, jag klickar in här fler gånger om dagen bara för att se om det är på G för dig! Är lika hoppfull varje dag :D

Tänk om vi skulle få samma dag, vad häftigt det vore :P

Jag lovar iaf att skriva om det sätter igång för mig och du måste också skriva så att man får veta det :)



Kram

2009-10-02 @ 12:42:01
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: elin - ditt blåbär!

Hej Gumman :) Hoppas lillen tittar ut snart! Helt sjukt att jag går och tänker på om dig & bebisen hela tiden, undra om h*n kommit etc. Är typ nervös & drömmer själv att jag fått barn. Tänk så sjukt det kan bli bara för att du ska föda när som helst. haha! Hoppas din feber gått över & att allt är prima med er alla! Puss på er! <3

2009-10-02 @ 19:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0