Hej hej igen=)

Hejsan alla!

Det har blivit väldigt dålig uppdatering här i bloggen känner jag, Mimmie har vart lite upptagen om dagarna så hon har inte hunnit skriva någe på bloggen, men hon börjar skriva sen när hon har tid=)

Jocke och jag ska försöka skaffa internet så fort som möjligt och då börjar jag ju skriva själv i bloggen:P


Nu sitter jag hemma hos syster yster och väntar på att Jocke ska sluta jobbet sen blir det att gå hem till oss och mysa med Molly =)<33

Imorgon ska jag till BVC med lilla Mollly, ska kolla hur lång hon blivit och hur mycket hon väger:D
Hon växer så det knakar<3

Våran lilla älskling är jätte duktig på nätterna också måste jag säga, hon vaknar en gång under natten och vill ha mat sen sover hon som en stock igen till morgonen=) En snäll liten tös är det vi fått och världens sötaste också<3

Men jag hinner inte skriva så mycket mer nu för jag ska börja klä på Molly så vi kan gå över till oss så vi är hemma till Jocke kommer hem för han saknar sin lilla älskling så mycket när han är på jobbet=)

Skriver nog om förlossningen i helgen, för då ska vi ut till mamma en sväng så då har jag internet :P

Ta hand om er alla
Puss och Kram
<333



Vad folk tycker ^^
Postat av: elin

hihi :) jo, just den dagen gjorde jag det bara för att han som ska kör den rundan i vanliga fall var på en kurs ;P Ja, klart att jag ska ;) men ni bor väll i t-hälla nu? tiden går så fort känns inte som man hinner med någonting! men klart jag vill komma & hälsa på :D <3 får ta & höras någon dag när jag är ledig eller inte så trött efter jobbet :) ha det bäst! pusspuss /ditt blåbär <3

2009-10-29 @ 14:44:03
URL: http://elinsbloggvarld.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan man få se en bild på henne?

2009-10-29 @ 14:53:17
Postat av: Linda Pettersson

ååh vad det låter mysigt elin! hör av dig om ni är här ute, kanske en promenad?

kramar!<3<3<3

2009-10-29 @ 17:49:45
URL: http://llpettersson.blogg.se/
Postat av: elin

ja, så ni gör det :) mysigt! puss <3

2009-10-31 @ 16:03:07
URL: http://elinsbloggvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0