Hejsan alla!

Hejsan!


Ville bara skriva en liten snabbis att vi har bott in osshemma nu ordentligt med lilla Molly =)

Vi har inget internet hemma för tillfället så min syster kommer fortsätta att uppdatera min blogg ltie då och då=)


Jag är så glad:D

Finns ingen som är så underbar som våran älskade Molly=)<33 Men nu ska jag gå upp till henne =)

Puss och kram till er alla från oss =)<33333

Vad folk tycker ^^
Postat av: Anna - Mamma till Saga & Hundtokig!

Så härligt det låter! Det finns inget bättre än att mysa på med sitt lilla barn! Tänk att vi fick varsin liten flicka med bara några dagars mellan rum, Saga och Molly - 2 underbara flickor!



Stort grattis till er och jag hoppas att ni har det kanonbra därhemma och att vi snart får höra från dig igen!



KRAMAR I MASSOR FRÅN OSS <3

2009-10-17 @ 20:28:03
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: Linda Pettersson

skönt att höra att allt är bra med er :D

kanske kan komma förbi en sväng på lovet eller om du vill ner på stan o ta en liten fika? det bestämmer du (: hör av dig!

puss o kram<3<3<3

2009-10-18 @ 14:00:34
URL: http://llpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0