Ingen bebis än =(<3

Hejsan!

Förlåt att jag inte har uppdaterat men jag och Jocke har haft fullt upp med att packa alla våra saker och sådär=) Vi flyttar antagligen imorgonkväll =D SÅ GLAD=D

Snart är det Måndag också, längtar någe så otroligt mycket till den dagen=D Hoppas verkligen att dom sätter igång mig på Måndag så vi slipper vänta till Onsdag!!

12 Oktober<3 

Det blir visst inget sådär jätte intressant inlägg idag känner jag, men jag är bara så glad över att det snart är Måndag och att vi antagligen flyttar in i våran lägenhet imorgon kväll=D <333




Nu sitter jag här och väntar på att Anna ska uppdatera sin blogg, det är en tjej som jag har pratat med här på bloggen som ska ha barn =) Och hon har åkt upp till förlossningen:D Jag är så glad för hennes skull=)<33
Hoppas allt går bra för er:D<3 
Lite avundsjuk på att hon fått åka till förlossningen, men är så glad för hennes skull. Sitter här och kan inte suta le för att jag blev så glad när jag läste hennes blogg=D




Ikväll så ska mamma och jag kolla på Criminal Minds som vanligt, det är fortsättning från förra veckan så det är lite extra spännande idag =) Jocke missar tyvärr det för han jobbat kväll idag =/ Men han får helt enkelt överleva:P

Men men nu ska jag avsluta här för jag ska gå och ringa min syster och prata lite skit med henne =)

Skriver kanske en till liten rad ikväll efter Criminal Minds =) Kanske kan skriva lite bättre då hiih !
Ville bara påminna igen om att Mimmie kommer uppdatera min blogg när Jocke och jag åker till förlossningen=)

Ta hand om er alla:D
Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^
Postat av: Sara 16 år och änglasyster

Äsch då :( Hoppas bebis kommer snart! :) Jag tror jag har kollat bloggen minst 17 gånger idag för att se om h*n har kommit :P Saknar dig och tiden på syslöjden massa mycket! Så glad för din skull! :)<3

2009-10-08 @ 21:20:52
URL: http://vilaifridbror.blogg.se/
Postat av: Zara

hej! hoppas ni får komma in i lägenheten snabbt. så har du att pyssla med innan måndag =) kanske tiden går lite snabbare för dej! ang igångsättning.. jag vart ju igångsatt på båda. när jag har vart uppe på kontrollen å läkarna har gjorta allt de skulle så har de frågat mig vad jag själv ville, sättas igång så klart. så var berädd att ha med dej saker upp så ni kan stanna om de behövs.. jag har fått dropp båda gångerna vilket har vart jätte effektivt. man kan även avsluta den behandlingen smidigt om de inte skulle bli. gele kan man få åxå. men den sitter ju kvar även om de inte skulle ge resultat så kanske man har ont fast man inte behöver.. du kanske redan kan allt detta?!? hoppas så att de går bra för er! KRAMAR

2009-10-09 @ 07:46:43
URL: http://grabbarnasmamma.bilddagboken.se
Postat av: evelinafahlström

Svar: Vi får vänta :D

2009-10-09 @ 08:52:49
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: Linda Pettersson

läste annas blogg :D gud vad kull att hon fått sin lilla :D snart äre din tur Elin :D:D ååh så mysigt!!



hoppas allt är bra med dig o att du mår bra o allt :D



pusspuss<3<3<33

2009-10-10 @ 09:31:13
URL: http://llpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0