Längtar<3

Hejsan!


Igår var jag ju som sagt hos barnmorskan, hon tyckte att allt såg bra ut och hjärtat lät jätte bra som vanligt =D
Hon tycker att lillsnutten är väldigt envis eftersom h*n vägrar titta ut nån gång haha!

Fick iaf en tid till förlossningen, känns skönt på ett sätt att ha en tid men vill att det sätter igång av sig själv iaf.
På Måndag så ska vi iaf upp till förlossningen, dom ska ta prover på en massa saker och kolla hur mycket fostervatten jag har, sen så ska dom sätta någe på min mage för dom ska lyssna på lillsnutten i 30 minuter ungefär! Sen när dom gjort allt det så ska dom avgöra om jag blir igångsatt då annars så sa barnmorskan att det blir senast på Onsdag som jag blir igångsatt. Snart får vi äntligen se våran älskling=D <333

Vi hoppas även på att vi hinner flytta in i lägenheten innan lillsnutten tittar ut, men vi får svar imorgon när vi får flytta in =P  <33


Men just nu vill jag bara att det ska bli Måndag men det lär ju kännas som evigheter innan det är Måndag =P
Ohh jag är så glad =D<33



Nu ska jag gå ner till mamma för vi ska rensa ur lite saker sen börja packa massa saker till flytten=D

Skriver mer när jag är klar med allt!

Ta hand om er sålänge
Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^
Postat av: Anna - Gravid & Hundtokig!

Åhh, så spännande! Nu får vi se om h*n ligger kvar tills på måndag eller om snutten överaskar oss alla och kikar ut tidigare! Men nu vet du ju att lille är här om högst 1 vecka och 1 dag :)

Ja, tänk vad häftigt det vore om de kom samma dag! Riktigt häftigt :)



KramKram <3

2009-10-06 @ 14:44:56
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: Anna - Gravid & Hundtokig!

Ja, man vill ju hemskt gärna slippa att bli igångsatt. Det skulle kännas skönare att det gick den helt naturliga vägen, men går det inte så går det inte. Skulle inte bli chockad om lillsnutten din kikar ut samma dag som ni har en tid på förlossningen, bara för att liksom visa vem som bestämmer :P



Om min lillsnutt inte har kommit innan fredag när jag har min nästa tid hos barnmorskan så hoppas jag att jag får en tidd till förlossningen jag med.. Vill helst slippa åka ännu en gång till barnmorskan och behöva vänta ännu längre på ett slutdatum. Haha, et är lite lustigt.. Så fort man går över tiden så blir man säker på att man ska bli igångsatt! Varför är det så?



Krams <3

2009-10-06 @ 15:31:56
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: Anna - Gravid & Hundtokig!

Hejsan!



Tänkte bara klicka in här och berätta att jag tror (men är inte helt säker) att jag fått förlossningsvärkar :)

Har haft regelbundna värkar i ca 5 timmar nu, och hoppas som attan att det kommer en bebis imorgon! Och eftersom du inte skrivit något inlägg ber jag till gudarna om att du också har fått eller är på väg att få en bebis :)

Håll nu tummarna för mig!



Kramkram!

2009-10-07 @ 21:57:12
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: Linn

När flyttar ni in då? Bara att säga till om ni vill ha hjälp med flytten! Linn är alltid rero ;)!! <3

2009-10-08 @ 19:18:16
URL: http://linnhademalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0