Lilla familjen. :)

Hej på er!

elin låter mig sköta bloggen ett litet tag till eftersom de ännu inte fixat internet hemma hos sig.

Jag var hemma och hälsade på den lilla familjen tidigare idag, det verkar gå hur bra som helst för dem och Molly (jag vet inte hur hon bär sig åt eller ens hur det kan vara möjligt) blir bara sötare och sötare för varje gång man ser henne. :) Hennes hår växer som ogräs och hela hon är bara helt underbar. :)

Idag har jag setat med henne i knät nästan hela tiden jag var där, först var hon vaken och låg och såg sig omkring (Elin hade nyss gett henne mat) men efter ett tag blev hon trött och somnade. När hon låg där i mitt knä och sov låg hon och log för sig själv, det var dte sötaste lilla leendet jag nånsin har sett och hon såg så nöjd och belåten ut. :)

Jag vet inte direkt vad mer jag ska skriva, det är lättare för Elin att berätta om vardagen med Molly, jag kan bara berätta om mina egna upplevelser och större grejor som händer, jag lovar att hålla er uppdaterade om sånt så länge jag har hand om bloggen. :)



Just det, då kan jag passa på att meddela att de var uppe på sjukhuset och tagit lite tester och så, bara rutin, så det är ingen fara och då kan jag meddela att Mollys hörsel i alla fall är precis som den ska. :) Allt är bra och fungerar som det ska. :)



Elin och Molly hälsar så gott! :)

Kram
/Mims

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0