Uppdatering.

Hej på er allihopa!

Jag har precis varit över och hälsat på Elin, Jocke och lilltösen. :)

De kom hem från sjukhuset igår eftermiddag, de mår bara bra alla tre. Elin och Jocke ser väldigt glada, om än ganska omtumlade ut och lilltösen är hur snäll och lugn som helst.

De har dessutom bestämt vad hon ska heta nu och jag har fått tillåtelse att berätta här på bloggen vad det blir. :)

Den lilla tjejen ska döpas till: Molly Mimmie Liisa Skogsberg. Så jag fick vara med där på ett litet hörn. :) Jag är inte bara stolt moster och blivande gudmor, jag fick dessutom vara med i namnet. :P

Elin hälsar till er alla och tackar alla som gratulerar henne men hon kommer nog inte skriva på ett tag, det är ju ganska fullt upp där hemma nu. De ska komma i ordning ordentligt i lägenheten och at hand om lilla Molly.

Det innebär altså att dte nog blir jag som skriver och svarar på kommentarer ett litet tag till, jag skriver och uppdaterar så fort det hänt något mer. :)

Kram
/Mims

Vad folk tycker ^^
Postat av: elin - ditt blåbär!

Härligt med uppdatering! :) Lovely- gud så gulligt namn Molly, i like it! :) Roligt att mimmie, att de valt dig till gudmor! Förstår verkligen att du är stolt :) Skönt att allt bra med den nya lilla familjen! Ta hand om er! <3

2009-10-14 @ 15:15:13
URL: http://elinsbloggvarld.blogg.se/
Postat av: Linda Pettersson

ååh vilket fint namn :D kul för dig mimmi, grattis att du blev gudmor :D



skönt att alla mår bra! ta hand om er och ett jätte fint namn vill jag säga!<3 pussokram<3

2009-10-14 @ 19:16:27
URL: http://llpettersson.blogg.se/
Postat av: matilda andersson

gratulerar! såg bild på lilltösen på emils facebook, jätte söt är hon! :D hoppas allt går bra, ta hand om er

2009-10-16 @ 09:38:46
URL: http://matandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0