Väntan är jobbig.

God "morgon" allihopa!

Det är Mimmie igen.

Pratade nyss med min mamma, vi har vankat av och an här hemma i väntan på nyheter och till slut stod inte mamma ut längre. :P Hon ringde till förlossningen och frågade dem där uppe hur det gick.

Tyvärr har det inte hänt så mycket mer än det jag skrev igår. Elin är trött och har samandragningar men har tydligen inte öppnats mer än igår. Hon har fått sova några timmar i natt men nu mår hon illa och så. Barnet mår tydligen bara bra men har tydligen bestämt sig för att ta lång tid på sig.

Vi hoppas för Elins skull att det ska gå snabbt nu, jag skriver så fort jag får veta mer!

Ha det bra!
Kram
/Mims

Vad folk tycker ^^
Postat av: Anonym

Hoppar det blir något idag :) hälsa alla // Nettan

2009-10-11 @ 13:26:01
Postat av: Anna - Gravid & Hundtokig!

Kämpa på, Elin!

Snart(eller kanske redan) är din fina vackra bebis här och det är värt varenda liten värk! GRATTIS GRATTIS GRATTIS!

Jag är så glad för din skull :)



Stora styrkekramar!

2009-10-11 @ 15:54:14
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: Linda Pettersson

åh hoppas det går bra elin!! den borde inte vara så envis, men kanske lika envis som dig ;) lycka till hör av dig :D:D<3<3<3

2009-10-11 @ 19:44:40
URL: http://llpettersson.blogg.se/
Postat av: Elin Ettemark

Tänker på dig! :D <33

2009-10-11 @ 19:59:15
Postat av: Elin Ettemark

Tänker på dig! <333

2009-10-11 @ 20:28:03
Postat av: HANNA J

LYSER AV LYCKA FÖR DIN SKULL!



inte långt kvar nu! käääämpa

2009-10-11 @ 21:10:49
URL: http://stjaernhiimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0