9 dagar kvar!<3

Hejsan!

Idag vaknade jag klockan 06:00 så det blev inte mycket till sovmorgon idag inte, men det är skönt att gå upp tidigt ibland också =) Började med att mata Uno som vanligt, sen så gjorde jag frukost till mig själv, slängde i mig frukosten ganska snabbt eftersom jag var tvungen att  få upp Jocke ur sängen vilket inte var det lättaste om jag får säga vad jag tycker! Men efter mycket tjat så fick jag till slut upp honom från sängen iaf:D

Han gick ner och duschade en sanbbis medans jag gjorde frukost till honom också, sen när han kom upp så började jag göra mig iordning eftersom vi skulle vara hos barnmorskan klockan 08:00 =)
Sen när jag var klar var det bara att sätta sig i bilen och åka in till barnmorskan, vi kom precis i tid ;) Men fick sitta och vänta i 10 minuter iaf !
Allt såg jätte bra ut, och lillsnutten ligger rätt och sådär=D Hjärtljuden var också jätte bra, och det är så mysigt att höra =D<33
Helt sjukt att nånstanns inom 3 veckor så är våran underbara älskling här hos oss! Vi längtar så otroligt mycket efter att h*n ska titta ut, vore så underbart om man bara kunde trycka på en knapp så förlossningen startade :)<33
VILL ATT DU KOMMER NU LILLSNUTTEN<33
Bara 9 dagar kvar till beräknat förlossningsdatum:D<33


Idag så kom min kära syster Mimmie ut till mig och höll mig lite sällskap under dagen, mycket trevligt:D
Vi gick för första gången med Uno i koppel och det gick jätte bra, han var jätte duktig:D
Gick den ( långa ) rundan med dom så det var skönt =)

När vi kom tillbaka så skulle jag mata Uno och det behöver vi inte prata om, var ganska roligt iaf haha =P
Sen har Mimmie och jag kollat på en massa goda recept som jag kommer tvinga henne att göra sen!
När klockan började närma sig halv fyra så började Mimmie göra sig klar för att cykla hem mot stan, så då fick jag sätta mig i soffan och kolla på tv ett litet tag innan mamma kom hem =)
Tack för dagen Mimmie:D<333



Imorgon så är Jocke och jag bjudna på middag hemma hos Mimmie och Jimmi och det ska bli mycket trevligt tycker jag !
Det är alltid roligt att hitta på någe sådär=)
Skriver mer om det imorgonkväll om jag hinner annars skriver jag om det på lördag =)!<3



Vi fick en ny tid hos barnmorskan ifall att lillsnutten inte har tittat ut den 26 September, så vi ska dit den 28 om h*n har bestämmt sig för att ligga kvar i min mage, jag hoppas verkligen på att h*n kommer på beräknat eller tidigare=)<333

Håll tummarna för att jag inte ska behöva gå över tiden=P!!!



Nu ska jag gå ner och kolla på Idol och efter det blir det Criminal Minds<33
Skriver mer efter det =)



Ta hand om er alla
Puss och Kram
<333




Vad folk tycker ^^
Postat av: Sanna

Bra med dig?

2009-09-17 @ 20:34:31
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Postat av: TWINS

ha en bra kväll =)

2009-09-17 @ 20:43:57
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/
Postat av: Linda Pettersson

ååh gudarns så mysigt :D:D:D:D:D:D



<3333

2009-09-18 @ 23:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0