Äntligen Fredag!

Hejsan!

Skrev tyvärr inget igår för jag var för lat för att gå upp och sätta mig vid datorn=)
Hjälpte mamma med maten och sådär ist =)

Umgicks även lite med kusin vitamin igår, hon kom ner till mormor och morfar en sväng så det var mycket trevligt=D
Men idag så ska hon ta en sväng till mig ist, känns bra att hon räddar mina dagar hela tiden!<3


Ni anar inte hur mycket jag längtar tills förlossningen ska sätta igång nu, känns som att den aldrig kommer göra det =O Vill att lillen tittar ut nu nu nu!!!!!!
Imorgon är det bara 2 veckor kvar tills det är beräknat, men kan ju lika gärna vara 4 veckor kvar. Hoppas lillen kommer lite tidigare än beräknat iaf, vill absolut inte gå över tiden men det lär jag ju göra bara för det!

om det fanns någe man kunde göra för att få igång det så skulle jag göra det, vill verkligen att våran älskling ska titta ut till oss nu=)<333


Idag fyller Jesper år så grattis på 14 års dagen =D<3 Jesper är Jockes lillebror till alla som inte vet=)

Skulle igentligen ha firat honom idag men dom ska åka iväg till lövskär ( tror jag det heter ) och Jocke och jag kan inte hänga med eftersom det är långt bort och förlossningen börjar närma sig. Så det blir att fira Jesper på Söndag när dom kommer hem ist=D


Men nu så ska jag sluta skriva här för min syster ringer mig snart så då ska jag prata en massa med henne sen efter det så kommer Linn ut så jag skriver mer ikväll=D



Ta hand om er alla
Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^
Postat av: Anonym

följer din blogg varje dag vill så gärna höra om när den födds okej "den" kanske inte är bästa ordet men h*n=)

2009-09-11 @ 23:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0