BERÄKNAT FÖRLOSSNINGSDATUM IDAG!!!!<3<3<3


Hejsan!!


Nu sitter jag här och är glad för att jag ätnligen går in i vecka 40+0 idag =D<33 Vårat underbara förlossningsdatum är äntligen här<33

Men jag hade ont längst ner i ryggen igår som gick fram i magen, men det la sig över natten=/ Hoppas verkligen att lillsnutten hinner tittat ut innan 00:00 inatt, kommer bli helt tokig om jag går över tiden.
Men det verkar ju verkligen som att jag kommer göra det, eftersom jag inte känner av någonting! Nu måste ni hjälpa mig att hoppas på att våran lilla ängel tittat ut idag<3

Det är ju ugefär 5% som kommer på sina beräknade förlossningsdatum så jag tror inte att det är så stor chans att h*n kommer idag faktiskt !


Så när klockan är 00:01 inatt så lovar jag att en viss ElinSkogsberg kommer vara helt galen, jag säger bara STACKARS JOCKE som måste stå ut med mig<3

Har sagt till honom att jag inte menar någe illa om jag fnäser till lite då och då, för jag känner att jag har blivit lite irriterad nu dom senaste dagarna. Men han säger att han förstår mig med alla hormoner som springer omkring =)

Jag har tur som har en sån underbar pojkvän som stöttar mig hela tiden, vet faktiskt inte vad jag skulle ha gjort utan min älskade Joakim<3 
Tack för att du alltid finns där för mig älskling<3



Men nu så ska jag avsluta här, för mina sysslingar ska komma ut och kolla på lilla Uno, dom vill se honom innan han blir stor hihi:P


Skriver mer ikväll=D

Ta hand om er alla
Puss och Kram
<333


Vad folk tycker ^^
Postat av: Linda Pettersson

hur svarar man på kommentarerna på blogg.se?? puss o kram ha det bra!!<33333

2009-09-26 @ 23:58:54
URL: http://llpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0