blåsigt!

Hejsan!

Idag har man ju nästan blåsigt bort ju. Var ute med hundarna ett tag på tomten så dom fick busa av sig lite, sen när det kom en ganska kraftig vindpust så blåste lille Uno omkull=/ men han var ifs lika glad för det om inte gladare =)
Men lite senare mot lunch så blev det jätte fint väder, så jag passade på att sitta lite i solen, måste passa på att njuta av värmen innan den tar slut =)
Mormor kom över en liten stund idag också, hon passade lille Uno när jag var ute och gick en lite längre prommenad med Walther och Ahlizeé!
Sen när jag kom hem igen så skulle mormor gå hem och laga lite mat åt henne och morfar så jag satte mig på golvet inne och busade för fullt med hundarna. Dom är så mysiga, vet inte vad jag skulle göra utan mina söta små hundar<3
Mamma kom hem lite efter 16:00 och då gick vi direkt ner till mormor och morfar för dom hade bjudit ner oss på fika. Mormor hade gjort nån slags madelkaka som var jätte god. Nån minut efter att jag hade ätit upp min bit så började det klia i halsen och smart som jag är så kom jag på att det är ju mandel i madelkaka, jag vet jag är inte alltid så smart av mig =/
Men det har iaf lagt sig nu!


När mamma och jag kom hem så började vi med maten på engång, det blev schnitzel ( stavas? ) med ris och gräddsås. Jocke fick klyftpotatis ist för han är ingen älskade av ris, men det var iaf jätte gott, så nu är vi alla mätta och belåtna=D

Kom precis upp ifrån köket efter att ha hjälpt mamma plocka undan efter maten och gjort matlåda till min söta älskling=)


Så nu ska jag gå ner igen och göra mig klar inför natten, känner att jag måste sova nu om jag ska orka upp till 05:30 imorgon, men ibland känns det som att jag lika gärna kan sitta på toaletten och sova för jag vet inte hur många gånger jag springer och kissar på en natt. Trodde faktiskt inte det var möjligt att kissa så mycket på en natt även fast man är gravid hihih =P

Men jag skriver lite mer imorgon igen, för nu måste jag verkligen sova!

Ta hand om er alla och sov gott
Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^
Postat av: Ida

Jaa det tycker jag att du ska göra:D går allting bra men lillen då? :D<33

2009-09-02 @ 07:45:00
URL: http://stjarnfeldt.blogspot.com
Postat av: Mims

Haha, det där med mandelkakorna var ett riktigt genidrag av dig Elin! :P Jag är stolt över att kalla dig "min syster". ;D



Puss puss

2009-09-02 @ 20:45:17
URL: http://mimsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0