Gått över tiden!

Hejsan!

Ska lägga mig i sängen nu och kolla vänner mer älsklingen, är deprimerad bara för att jag gått över tiden i 25 minuter =( VILL ATT LILLSNUTTEN KOMMER NU!<33

Skriver mer imorgon för jag är lite deppig nu som sagt!

Ta hand om er alla
Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^
Postat av: Linda Pettersson

elin, nu är det snart dags!! tänk så :D det kan komma vilken minut som häälllsst :D:D så glad :D <33333



( KOM TILL GRUNDBY NU :D:D:D)

2009-09-27 @ 13:24:46
URL: http://llpettersson.blogg.se/
Postat av: Anna - Gravid & Hundtokig!

Uscha, för att gå över tiden! Det gillar vi inte :P

Men snart så är det dags, vänta bara!



Jag börjar mer och mer tro att även min lillsnutt kommer att vilja stanna där inne över tiden, de där förbaskade förvärkarna går ju bara över! Hade så ont häromdagen att jag faktiskt trodde att det var dags, men nej då! Det gick över och sedan dess har jag knappt haft någe förvärkar alls.. Kanske snutten ångrade sig och vill ligga i 3 veckor till :P



Krams på er!

2009-09-27 @ 13:30:48
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: Sara

Hej hallå. Läser EllaMaries blogg då och då och såg din kommentar idag. Eftersom det nu är 5 dagar sedan det var 4 dagar kvar till beräknat datum var jag ju tvungen att se om det kommit någon till världen. Men icke alltså.



Läst lite här nu och du verkar ju vara en riktigt härlig människa vad jag kan se. La också märke till pussbilden från 2004, var det då du och pappan (han blir ju det så snart!) blev tillsammans? Har själv ett förhållande sedan 2004, fast jag är ju gammal i jämförelse med dig (21 år).



Hoppas bebisen tittar ut snart och att allt är bra med er allihop!

2009-09-27 @ 18:26:38
URL: http://smuppra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0