Ja då var September över!

Hejsan!

Blev inget skrivande igår kväll eftersom vi blev kvar i Grundby ganska länge sen så kollade Jocke och jag House när vi kom hem sen la vi oss direkt =)



Igår så åkte jag in till mormor och morfar ett litet tag för Mimmie var tvungen att åka in och jobba på eftermiddagen!
Så jag var kvar hos mormor och morfar till klockan var lite efter 16:00 då kom Jocke och hämtade mig för att vi skulle åka till Tuna park och leta efter en födelsedags pressent till Anna-liisa ( Jockes mamma ), Vi hittade en jätte fin tröja till henne som vi slog till på=) Hon blev jätte glad över den så det var ju bra!<3

Vi  gick även in en liten sväng på Jack&Jones för Jocke är inte sådär jätte duktigt på att komma ner på stan för att köpa kläder till sig själv, så jag tänkte att det var dags=) Hittade ett par jätte fina jeans och en t-shirt, han slog även till på ett skärp. Med andra ord var det ett STORT köp för min lilla älskling =) <33

När vi var klara på Tuna park så åkte vi direkt ut till Grundby och firade Anna-liisa=)
Vi fick smörgåstårta och vanlig tårta så igår var jag riktigt nöjd med maten måste jag säga;)

Efter vi käkat och fikat var vi bara kvar där ett tag och umgicks med alla som var där, det blev en mycket trevlig kväll måste jag säga=D<33

Vi åkte ungefär 20:30 från Grundby så vi skulle hinna hem till House som började 21:00! Vi hann precis hem i tid. Efter House så gick vi som sagt raka vägen upp till sägen och sov =P Var faktiskt skönt att lägga sig lite tidigare än vad jag brukar göra!

Fick tyvärr inte sova sådär jätte mycket inatt, för jag hade turen att ¨åka på ont i halsen och feber!!
Men somnade en stund på morgonen så då försvann febern och det mesta i halsen =) Så nu mår jag prima igen!



Har faktiskt haft lite konstigt ryggont plus lite malande värk i magen typ som mensverk, men det verkar som att det är påväg att försvinna nu=/  Så blir nog ingen bebis idag heller. Allvarligt talat så känns en dag som tre månader när man går över tiden, helt sjukt igentligen!

Ni måste lova att hålla tummarna på¨att våran envisa lillsnutt tittar ut nu så fort som möjligt=D<333

H*n är visst lika envis som mig verkar det som ;)<33

Men men nu ska jag avsluta här, ska ner och kolla vad hundarna gör, sen så kommer Jocke hem om ett litet tag =)


Skriver mer ikväll!
Ta hand om er alla
Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^
Postat av: Linda Pettersson

låter som härlig dag:D:D



nu håller vi tummarna som tuusan elin!!

o nästa gång jag frågar om lilla snutten kommit ut så ska

den ha gjort deet!!



pussokram<3<3<3<33

2009-09-30 @ 20:55:54
URL: http://llpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0