Jaha=)

Hejsan!


Ville bara säga att allt löste sig mellan syster yster och mig igår, så det blev en trevlig kväll iaf =)


Idag så sov jag väldigt länge:O Är förvånad över mig själv jag brukar inte kunna sova så länge längre. Sov enda till 11:00 nån gång =)

så nu är jag helt utvilad. Älsklingen däremot är inte lika utvilad, han kom visst inte hem försen 05:00 inatt så jag gjorde lite mat åt han för en stund sen så han fick någe i sig, och nu ligger han nere i badet för att hans huvudvärk ska släppa:P

*Tycker han får skylla sig lite själv att han mår dåligt efter han druckit eftersom det är helt frivilligt men tycker endå lite synd om honom =P<3



Idag har mamma och jag bara legat i soffan och kollat reprisen från idol. Det finns ju inte lite idioter i det här landet hahah, men det är tur att man får skratta lite iaf =D

Just nu gör jag verkligen ingenting, sitter bara här och försöker fördriva tiden på någe vis =P

Ska nog ta och avsluta här och gå ner och kolla med Jocke om vi ska in och handla till tacos eller inte!

Skriver mer ikväll, för då har det hänt någe mer hoppas jag=D


Ta hand om er alla
Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelinafahlström

Sa ju att allt skulle lösa sig :)



Svar: Ååh tack :D Nä, jag vet inte, kanske inte gör det :) Hoppas verkligen inte det ;o <333

2009-09-13 @ 17:25:09
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: Linda Pettersson

åh vad skänt att det har löst sig (: aldrig kul att bråka med sin syster :( Vill också ha tacos :) hahhaa :P pusspuss <333

2009-09-13 @ 18:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0