Lilla Uno<3

Hejsan!

Sådär nu har vi vart iväg och hjälpt Mimmie med att köra hem hennes kanin som dom har köpt och sådär=)
När vi hade lämnat Mimmie och lilla kaninen hemma hos henne så åkte vi direkt till vetrinären med lilla Uno för han skulle ta sin 12 veckors spruta idag, det gick jätte bra. Han satt bara där och var lugn tills det var över =)

Så nu har han äntligen fått komma hem igen efter ett evigt åkande i bilen, han blev jätte glad över att få komma hem till Walther och Ahlizee! Dom är ju såå söta mina underbara hundar<3



Idag var jag ju som sagt på ultraljud eftersom att min barnmorska tyckte att våran lilla älskling var så liten, men h*n väger 2878 gram så h*n är ( normalstor ) och allt såg bra ut så nu är jag jätte glad och känner mig lättad eftersom jag var så orolig=D

Fick även se när lillen prutade med munnen och höll på en massa med läpparna. Det går verkligen inte att beskriva den underbara känslan av att sitt barn ligger där inne i magen, det är så underbart att se våran lilla sötnos ligga där inne och att kunna se händer och allt så tydligt<3
Ni anar inte hur mycket vi längtar tills h*n kommer ut<3333

Ett stort tack till Mimmie och Linn som hängde med mig upp dit. Det var tråkigt att Linn inte fick hänga med in på ultraljudet=/ Men du får se lillen när h*n kommer ut sen det lovar jag=D <3333

Just nu ligger lillen och sparkar på för fullt där inne och det är så mysigt=D<3

Men nu så ska jag gå ner och duscha sen bara ta det lugnt för jag är helt slut idag, vet inte riktigt varför men men jag skriver kanske en rad till ikväll när Jocke har kommit hem!

Ta hand om er alla
Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^
Postat av: Linn

Ja, det hoppas jag att jag kommer få! haha :P

2009-09-09 @ 19:45:56
URL: http://linnhademalm.blogg.se/
Postat av: elin

ohh, så mysigt gumman! såg din rygg när jag åkte hem från sjukhuset idag (hämtade min syster som opererat foten), ville bara springa fram och krama dig och lyssna på magen :D <3 inte alls långt kvar tills pluttisen kommer ut ju! häligt att höra att allt var i sin ordning med h*n! :D Ta hand om er! Pusspuss <3

2009-09-09 @ 21:34:46
Postat av: Linda Pettersson

Åh Elin det är så häftigt att läsa det här tycker jag :D Nu är det snart dags! Jag börjar typ bli nervös :O nej men en cool kännsla :D:D

hoppas allt är bra med dig, ha det bäst pusspuss<3

2009-09-12 @ 09:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0