Sara=)<33

Hejsan!

Idag gick jag inte upp försen klockan var 10:00 när Jockes klocka ringde, var jätte skönt ;)
När jag och Jocke stod och gjorde iordning frukost så ringde Sara ( Jockes Syster ) och frågade om jag ville komma över och hålla henne lite sällskap under dagen, så jag tog med mig alla hundar och så fick Jocke skjutsa mig dit innan han åkte till jobbet!

Var kul att få umgås lite med Sara och hennes små flickor=D Blir alltid lika glad när jag är där =) Sen så fick ju även hundarna busa lite med deras lilla hund Mimmi så det var kul det med =D

Fick mat där, nån god fisk som Sara gjorde, det var verkligen jätte gott=D Sen till efterätt så fick vi annanas-paj det var också hur gott som helst måste jag säga =D Tack för en trevlig dag Sara =)<33

När klockan blev 14:00 så kom mormor och morfar och hämtade upp mig hos Sara, för jag skulle åka in med dom till stan så mamma bara kunde ta upp mig när hon åkte från jobbet=)
Blev att sitta och snacka lite allmänt skit med mormor innan mamma kom. När mamma kom så tog vi en fika där också, mycket gott med mormors bullar haha! Har vart en riktigt tjockis dag idag känner jag! Men man måste ju få ha några sånna också=)



Efter fikat så drog sig mamma och jag hemåt, men med våran vanliga tur så var det ju typ stopp överallt i trafiken idag, dom hade spärrat av eftersom dom håller på med nån väg, det var väl ovanligt för att vara Eskilstuna eller vad säger ni ?!
När vi äntligen hade kommit igenom stan så åkte vi hem iaf =D
Så nu har jag ätit kvällsmat och ska snart ut på en promenad med mina söta hundar!<3




Fick en glad nyhet idag=D Det är bara en myt att många förstföderskor går över tiden=D så nu är jag jätte glad över det, och hoppas bara på att jag slipper gå över tiden för det är nog inte sådär jätte kul tror jag :P


Men men nu ska jag avsluta här och prata lite med folk sen blir det som sagt en promenad =)


Ta hand om er alla
Puss och Kram
<333



Vad folk tycker ^^
Postat av: evelinafahlström

Svar: Men ååh underbaraste bästavän <3 Jag älskar dig!



Kan jag lysa upp dina dagar genom att vara glad så ska jag le tills jag dör för du är värd varenda LYSANDE dag. Du är bäst Sall. "Allt du är" <3

2009-09-15 @ 22:42:13
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: Linda Pettersson

hoppas du inte kommer gå i övertid :D hoppas det kommer beräknat eller innan :D men jag tror på 20 :D:D <3<3<3

2009-09-16 @ 19:19:08
Postat av: Anonym

Hej!



Ville bara titta förbi& undra om du skulle kunna svara på mitt inlägg om den perfekta bloggen? Hur tycker du att en perfekt blogg ska vara, vad ska den inehålla, vad läser du helst osv?



Hoppas jag får svar! ♥

2009-09-16 @ 22:29:29
URL: http://hanone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0