Tråkig lördagskväll=/

Hejsan!

Här sitter jag framför datorn och har någe så extremt tråkigt!

Jocke har åkt in till min bror för dom skulle festa lite, tyckte han kunde åka in och få umgås med dom lite eftersom det snart är dags=)

Mamma är på inflyttningsfest och jag skulle vara hundvakt åt våra små söta hundar. Men min syster skulle komma ut och hålla mig sällskap eftersom jag är väldigt mörkrädd, så gillar inte att sitta helt själv ute i skogen!
Men nu är vi osams så det blev ju verkligen en jätte rolig kväll och mycket till sällskap.

Jag vill inte be Jocke komma hem heller eftersom jag vill att han ska få ha det roligt med sina kompisar ikväll....


Får se om jag kommer här ifrån till någon eller om jag blir kvar här ute i skogen med mitt trevliga sällskap=/


Men nu ska jag försöka få tag på någon. Men skriver kanske lite senare om jag har en dator annars skriver jag imorgon!

Ta hand om er alla
Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^
Postat av: Anna - Gravid & Hundtokig!

Svar: Om jag har! Hehe, den senaste dagarna har varit full av dem, börjar nästan tro att den här gullungen vill kika ut i förtid :P

Det har liksom gått i intervaller i tre dagar nu, känts en stund och sedan slutat, känts en stund och sedan slutat.. Och så har det varit! Idag har det dock varit rätt så lugnt, bara en stund på morgonen :)



2009-09-12 @ 21:55:15
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0