Ultraljud<3

Hejsan!

Blev tyvärr inget skrivande igår=/

Igår var jag typ bara hemma hela dagen, hade en mysig dag med mina söta hundar helt enkelt=)

Mormor kom över ett tag på lunchen för morfar skulle iväg och fixa lite saker åt Tommy, så jag passade på att ta en lite längre prommenad med Walther och Ahlizeé när hon var hemma med Uno=P

Vet inte riktigt när mormor åkte hem, men efteratt hon hade åkt så roade jag mig med lite tv tittande. Fick äntligen se lite Gossip Girl så nu är jag glad! 
Aja efter att jag kollat klart på Gossip Girl så kom mamma hem från jobbet och var helt slut, vilket jag förstår att hon är efter en dag på hennes jobb.

Vi gick ut på en prommenad med hundarna när hon kom hem. Vi hade halsband på lilla Uno för första gången igår men det gick inte sådär jätte bra för han är alldeles för liten för att ha halsband så det slutade bara med att han hade det runt magen och det tycker han inte sådär jätte mycket om, så vi fick helt enkelt ta av han det =)

När vi kom in så var det meningen att jag skulle skriva i min blogg, men det blev inte av för jag gav alla hundar mat och sen fixade jag med lite saker. Jag tänkte att jag skulle hinna skriva på kvällen men det gick ju inte det heller för jag, Jocke och Mimmie åkte och kollade på en lägenhet klockan 20:30 så vi kom hem ganska sent.

Lägenheten var verkligen jätte fin, jag gillade den jätte mycket =) Så vi får se om vi ska ha den eller inte, vi måste ringa idag och säga hur vi vill ha det!
Det är en fin 3:a på Carlavägen, hoppas vi tar den men det beror på lite småsaker=)

Innan vi åkte hem så visade Mimmie en jätte kul sak på datorn, både jag och Jocke höll på att skratta ihjäl oss, ska fråga henne vad klippet hette så ska jag lägga in det sen haha !!

När vi väl kom hem så var det bara att byta om och sen gå upp och lägga oss, vilket resulterade i att ingen av oss kunde somna=/  Så jag fick ligga och dra med handen på Jockes rygg ( han älskar det ) tills han somnade eftersom han måste sova när han ska upp och jobba tidigt. Så när han väl hade somnat in och snarkade som en gris så kunde inte jag somna, vet inte hur länge jag låg uppe! Jag är trött idag iaf.


Nu sitter jag bara och kollar runt här på en massa saker och pratar med Natha =)
Väntar på att klockan ska bli 10:30 så Mimmie och Linn kommer och hämtar mig, dom ska hänga med mig till sjukhuset när jag ska på ultraljud, för Jocke kan inte hänga med eftersom han måste jobba=/
Vill ha lite stöd! Jag vet att barnmorskan sa att jag verkligen inte ska oroa mig men jag gör det ändå och jag är verkligen jätte nervös=( Hoppas det går bra !!

Men nu så ska jag inte skriva mer, ska mysa lite med hundarna sen så vänta på att jag får åka till sjukhuset!!
ÖNSKA MIG LYCKA TILL FÖR DET BEHÖVER JAG FÖR ATT LUGNA MIG!!


Skriver sen hur det gick!

Ta hand om er alla
Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0