Willys invigning=)

Hejsan!

Idag fick jag faktiskt sova till 08:00, jag trodde att Mimmie och mamma skulle komma upp och väcka mig innan dom åkte till jobbet men nejdå =P
När jag gick upp så käkade jag lite frukost och gjorde  mig iordning lite, sen så tänkte jag att jag skulle ta upp Uno för att han skulle väcka Jocke, men nej Jocke började bara kram Uno så båda två somnade igen, det blev inte riktigt som jag hade tänkt med andra ord =P

Aja, Jocke och Uno kom upp klockan 10:30 så då började jag göra lunch till Jocke så han får i sig någe innan han åker till jobbet. Det blev våfflor en riktigt lyxlunch;) hahah!
Men Jocke upptäckte att det inte fanns mycket till sylt kvar, jag tycker att det var tillräckligt med sylt till dom våfflorna men nej det tyckte inte han, så han hade ligonsylt på =S det tycker jag var riktigt äckligt om jag får säga vad jag tycker !! Men det är ju inte mitt val vad han ska äta ifs=P

Aja när han ätit upp maten så plockade jag undan efter honom medans  han gjorde sig iordning för jobbet.
Sen så fick jag en liten kram och puss innan han åkte=)
När han hade åkt så började jag mata Uno, men han ville bara äta upp hälften av lunchen så det gick ju som det gick!!

Efter det gick jag ner och la mig i ett bad, men jag kunde inte slappna av så det blev inget långt bad. När jag kom upp så satte jag mig framför tv:n ett tag men sen så kom Mimmie och Linn hem från jobbet, så då fick jag sällskap av dom =D Fick även Mimmies matlåda, det var gott det!
När vi hade käkat klart så kollade vi på förlossningskliniken=D Mimmie kollade inte sådär jätte mycket utan hon satt och letade efter goda recept för hon ville baka någe! Hon hittade recept på drömtårta och några choklad saker som jag inte kommer ihåg vad dom heter=P
Drömtårtan blev jätte god=D Men dom där chokladgrejerna är inte klara än, men hoppas på att dom blir goda också!


När hon var klar med drömtårtan så åkte vi direkt in till Willys eftersom det var invigning idag =)
Mimmie och Linn var med i den där tävligen, fick även V.I.P biljetter av våran kära morbror Tommy=) Så vi fick gå in tidigare och käka smörgåstårta och fick lite dricka! Sen fick vi även gå omkring och kolla där inne lite innan. Sen när det var dags för att kolla vilka som hade vunnit så gick vi ut utanför och ställde oss i kö, men vi fick stå längre fram eftersom vi kom där inneifrån=D hahah!
Vi blev väldigt irriterande på ett par personer som stod bakom oss för dom gjorde lite saker som ingen av oss uppskattade! Jag säger bara att man ska inte göra vissa saker med en gravid Elin för hon kan bli väldigt mycket mer upprörd än i vanliga fall !!!!! Men som tur var så tod Mimmie hand om det så jag slapp bli allt för irriterad =P
När vi väl kom in så blev vi inte mindre irriterade, förstår inte hur vissa folk tänker!
Men vi fick oss ett gott skratt när vi kom fram till kassan och fick se hur dom gjorde med dom där som vi blev irriterade på =P hahaha!

När vi väl tagit oss ut från Willys så gick vi mot bilen och Linn skjutsade hem mig och Mimmie=)
Tack för en trevlig dag Mimmie och Linn =D<333


När Mimmie och jag kom in så började jag mata Uno och mamma och Mimmie gjorde iordning maten, det blev pasta och tonfisksås vilket jag ÄLSKAR! Mycket lyckad mat <3


Nu står Mimmie nere och håller på gör klart dom där chokladgrejerna som jag inte kommer ihåg vad dom heter, och jag sitter här och skriver =)
Sitter även och hoppas på att mina förvärkar ska komma, men det verkar inte som att dom kommer idag heller!!!!

*Det kommer lite smått men dom försvinner ju lika fort igen, jag vet att man kan ha förvärkar många veckor innan, men nu tycker jag det är dags att dom sätter igång ordentligt. Trodde faktiskt ALDRIG att jag skulle gå och längta så mycket efter en smärta, men jodå jag kan överaska mig själv ibland också!
Nej nu är det verkligen dags för våran lillsnutt att titta ut tycker jag, det kan väl inte vara så mysigt inne i min mage tycker jag =P
Bara 3 dagar kvar till beräknat förlossningsdatum, men jag tror tyvärr att jag kommer gå över tiden 2 veckor =(

Håll tummarna för att jag inte ska gå över snälla ! <33

LÄNGTAR NÅGE SÅ FRUKTANSVÄRT!<33


Men nu ska jag gå ner till syster och mamma för att umgås lite med dom =) Skriver kanske en liten rad senare ikväll!

Ta hand om er alla
Puss och Kram
<333







Vad folk tycker ^^
Postat av: Linda Pettersson

låter som en toppen dag elin :D hoppas choklad sakerna var goda :D du får skriva vad dem heter sen så kanske man kan testa ;) hehe, var det finr på nya willys då?? ha det bra puss och kram<3333

2009-09-24 @ 11:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0