Kväller!

Hejsan!


I dag så fick jag lite sovmorgon, för Jocke började inte jobba försen klockan 12:00 :) När Jocke cyklade till jobbet så gick Molly och jag ut på en promenad, när vi gått ett tag så hamnade vi hemma hos mormor och morfar, där vi blev bjudna på lunch :) Eller Molly åt sin mat som jag hade med mig... och jag fick pannkakor :P

Efter vi hade ätit där så klädde jag på Molly igen för att hinna gå en sväng innan mamma kom hem till oss, hann inte gå jätte långt innan mamma ringde och sa att hon var påväg, och då var det bara att ta närmaste vägen hem för att hinna hem innan hon kom. När mamma kom så tog vi en liten sväng med hundarna så jag fick gå lite längre iaf ;)
Hur skönt som helst att vara ute och gå nu när snön ÄNTLIGEN är borta!

När vi kom in så skulle Molly ha mat igen, så det var bara att stressa iordning hennes mat... Sen efter mat så skulle hon sova, och då gjorde mamma och jag iordning maten:)

Och jag hade ju som vanligt glömt att handla en sak till maten så det var bara att slänga på sig skorna och springa ner till affären... Tur att vi inte har speciellt långt dit, hihi!

Efter maten så satte vi oss i soffan och bara pratade lite... Eller jag pratade med mamma men hon var så trött att hon inte orkade svara :P

Så jag satte mig vid datorn för att leta efter ett vitrinskåp till alla mina prydnadsaker som jag har... Och då frågade svärmonster om jag ville komma ut till dom, så jag bestämmde mig för att åka ut dit när mamma åkte hem!

Så nu har Molly och jag vart där ute ett tag, så hon fick umgås lite med sin farmor :)

Det har med andra ord vart en mycket trevlig dag måste jag säga!


Men, men nu så ska jag borsta tänder och sen slänga mig i sänge... är verkligen jätte trött nu!








Ta hand om er alla
Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0