Nu är jag tillbaka :)

Hejsan!


Ja nu har jag inte skrivit sen jag fyllde år... Har vart mycket det imellan, och när jag väl fått en lugn stund har jag inte orkar skriva i min blogg tyvärr!


Hur som helst så har jag ju som sagt fyllt 18,  det var trevligt :D

Fick en massa saker, det bästa jag fick var en träningsmaskin av mamma :D ÄLSKAR DEN! Sen fick jag ett par rosa pumps av min söta Joakim :) Orkar inte skriva allt, men ett stort tack till alla som firade mig :D

På kvällen efter alla åkt hem så åkte vi ( Jag, Joakim och Molly ) upp till sälen... Svärmonster, Benny, Nathalie, Jesper och Simon var redan där uppe så det var därför vi åkte upp dit!

Jag trodde det skulle bli en rolig skidsemester, men planerna kan ändras ganska snabbt har jag fått lära mig nu!

På Onsdagen så gick Jocke och jag ner till skiduthyrningen för att hyra skidor såklart... Det tog sin lilla tid att  välja ut skidor kan jag säga, jag och pjäxor går inte riktigt ihop om jag ska vara ärlig! Natha och Jocke hade ett jäkla jobb med att släpa med mig till backen, eftersom jag hade så J*VLA ont av pjäxorna... Men tro det eller ej så kom jag faktiskt upp i liften :)

Jag och min älskade Joakim i liften <3




När vi äntligen hade kommit av sitliften som är min stora skräck här i livet, efter en tidigare händelse, så hade jag faktiskt inte ont i fötterna längre, och då tänkte jag att det skulle bli en kul dag med massa skidåkning :D
Vi började åka ner för backen.... När jag tyckte att det gick lite för fort så fick jag inte stopp på skidorna så jag satte mig ner, vilket var ett STORT misstag!
Eftersom jag inte kunde komma upp själv med skidorna på, smidig som jag är ! Så kom Jocke för att hjälpa mig upp... Men då råkade han slira till lite med skidorna precis när han var vid mig... så han råka slå staven på min mun... Såhär blev det! Plus två lösa tänder :/




Det tog över 1 timma för oss att ta oss ner med mig... Jag har ju ett sånt underbart humör när sånt här händer, så jag hade ingen lust att ta mig ner för backen, så det tog sin lilla tid!

Sen blev det inge mer skidåkande för min del!
Jag umgicks resten av dagarna med Molly och svärmonster, för hon kunde inte heller åka! Hon hade ramlat någon dag innan och gjort illa knät så hon kunde knappt gå  :/
Lyckad skidsemester måste jag säga !


När vi kom hem sen så hade Joakim gjort någonting för att fira mig... Jag visste inte vad det var men det visade sig vara en fest :) Blev väldigt glad :D

Det blev en mycket trevligt kväll med alla :) Min söta lilla Evelina kom också ända från Norberg :) <3

Här kommer en lite  bilder från festen :) <3


Jag och Evelina <3


Niklas och Fredrik <3


Elenor och Jag <3



Elenor och Jag igen <3


Slutligen en mycket glad 18-åring :D <3







Sen där imellan har jag hunnit med att vara sjuk 2 gånger!

1 April fick lilla Molly 2 tänder också :D

Hon har blivit så stor nu, hon kryper omkring här hemma som en galning och drar sig upp överallt, jag är en mycket stolt mamma :) <3

Men men, nu ska jag fortsätta med att plocka undan lite i köket, sen ska jag och Jocke titta på en film och sen sova :) <3

Jocke börjar klockan 12:00 imorgon så vi behöver inte lägga oss jätte tidigt ikväll iaf :P


Ta hand om er alla
puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0