5-års kalas

Hej,hej
Idag så har jag, Jocke och Molly vart på 5 års kalas hos Mollys kusin Tuva :) Hon fick en liten skateboard av oss, som hon tyckte jätte mycket om :D
Molly ville också åka skateboard men det gick inte sådär jätte bra, men hon tyckte det var roligt för det!
Vi blev inte kvar där jätte länge för Molly blev trött, så det var bara att sätta sig i bilen och åka hem :)

Igår så var jag, Jocke och Molly nere på stan en stund med Tero och camilla, det var för varmt för att kunna gå omkring där, så vi var inte där nere speciellt länge!
Efter stan var vi tvungna att åka ut till mamma för vi skulle vara lite hundvakt :)
Jocke åkte in och hämtade mamma runt 19:30, sen när dom kom tillbaka så kom Camilla och hämtade oss :)
Blev en liten grillkväll hemma hos dom, vilket var jätte trevligt, förutom att jag fick ont i huvudet och började frysa som en galning :/
Vi blev inte kvar där jätte länge eftersom vi bara hade barnvakt på kvällen.

Men,men nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 21:00 så vi kan kolla på någon film :) Får se hur länge vi orkar kolla... Det brukar sluta med att vi lägger oss efter andra eller tredje reklamen :P
Ne nu ska jag gå och ta en snabbdusch sen slänga mig i soffan :)
Ta hand om er
Puss & Kram

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0