BVC!

Hej,hej
Idag så var jag och Molly på BVC, allt var jätte bra :D Hon går precis efter kurvan :)
Nu väger hon 9380g och är hela 73 cm, stora tjejen <3
Efter BVC så gick vi över till Skiftinge skolan för att hälsa på Nathalie och Jesper, det var mycket trevligt! Efter det så hämtade mormor och morfar upp mig så hängde jag med dom ut på landet :) Var där ute några timmar sen så skjutsade mamma hem mig:)
Molly och jag plockade lite här hemma innan hon hoppade ner i sängen... Tråkigt att sitta uppe själv men hon kan ju inte vara uppe så sent ;)
Nu sitter jag och väntar på att Jocke ska komma hem från jobbet... Han jobbar kväll hela veckan, tråkigt :( Det är inte bra att vara sällskapssjuk när han kommer hem ca 22:30 :(

Nathalie var iaf snäll och höll mig sällskap i telefonen ett tag :D Så skönt att prata med henne för vi liksom bara pratar på om verkligen ingenting... och det blir aldrig sån där pinsam tystnad :D
Så tack för det Nathalie :D <3



Ne nu ska jag gå och lägga mig i sängen med teoriboken :P
Slänger in en bild på min avslappnade dotter ;)
Sov gott :)

Vad folk tycker ^^
Postat av: Anna - Ensamstående mamma, hunduppfödare & stolt vegetarian.

Hon har blivit så stor! Helt sjukt! Det är ju verkligen ingen bebis längre, utan ett barn. Hon är bra mycket större än Saga som väger ca 7,5 kg och är 69 lång, min lillfis!



2010-09-01 @ 20:12:47
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: Nathalie

Hihi, mysigt att prata med dig med! (:



Haha, om det inte vore för att vi alltid måste sluta efter rätt kort stund för att nån har nåt för sig, skulle det nog inte bli sådär pinsamt tyst på ty... evigheter xD

2010-09-02 @ 22:10:00
URL: http://anathaliegirl.blogg.se/
Postat av: Anna - Ensamstående mamma, hundägare & stolt vegetarian.

Ja, vart tog bebisarna vägen! Jag minns för ett år sedan då vi pratade om gravidmagar, och när de skulle komma.. Och snart fyller båda våra tösar ett år! Helt sjukt!

Nu har min Saga också lärt sig att gå, och gissa om jag är stolt :D

2010-09-03 @ 13:09:41
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0