Halkbanan

Hej,hej
Idag har jag kört halkbanan :D Jag var verkligen jätte nervös innan, men sen när jag väl kört ett varv så tyckte jag att det var skit roligt :P
Det var precis som alla sa... att jag var nervös helt i onödan!
Men,men nu är det klart iaf... Älsklingen ringde och bokade skrivning och körningen åt mig direkt efter, så nu är det nära :D Jag tänker inte skriva vilka tider jag fick för skrivning och körning... det skriver jag när jag gjort det, annars blir jag bara nervös om alla vet om det :)

Just nu sitter jag och kollar på min systers väldigt sena födelsedagspresent, tror hon kommer älska den!
Nu tänkte jag faktiskt gå ut på en liten promenad, så jag ska byta om sen gå :)

Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Anna - Ensamstående mamma, hundägare & stolt vegetarian.

Fan, vad roligt för dig!

Snart har du körkoret :D

2010-08-10 @ 18:26:42
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0