Lugg

Hej,hej
Idag är en sån där extremt tråkig dag! Inte sådär jätte roligt väder för att gå ut och gå... Så det blir att sitta hemma idag, får se om mamma kommer in och hämtar oss, det märker vi helt enkelt.
Igår fick jag eller litet konstigt ryck... Jag klippte luggen! Börjar smälta det lite men jag  vet inte... Har inte haft tid för att fixa den någe så har ju bara sätt hur den ser ut ofixad :P
Idag är jag lite glad av mig fast än det är tråkigt väder ute... För jag kom ner i ett par jeans som jag inte har kommit i på skit länge :D Så jag har gått ner i vikt med andra ord ;)

Jag hade tänkt lägga in en bild på min nya lugg... Men sladden krånglar till datorn så det blev inga bilder just nu :(
Lilla Molly är så söt... Imorse när hon vaknade så gick jag för att ta upp henne och precis när jag öppnar dörren så skiner hon upp som en liten sol och säger MAMMA :D Jag blir så glad när hon säger det, så jag sken nog också upp till en sol :P
Sen när hon kom upp så sprang hon till dörren och ropade PAPPA, stackar'n ville ju säga godmorgon till honom också!
Hon får helt enkelt busa med honom när han kommer hem från jobbet :)
Nu ska jag gå och försöka fixa till luggen innan Molly vaknar :P haha!
Måste bara säga att om det är någon som vill ha kattungar så säg till... För igår fick Matildas katt 7 små söta kattungar :)
Ta hand om er
Puss & Kram

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelina fahlström

Jag vill ha kattungar, men jag kan inte :(

2010-08-04 @ 13:05:08
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0