Räkbåt

Hej,hej
Igår så firade jag och min älskade Joakim 6 år tillsammans :) Vi kunde inte hitta på något för oss själv som vi brukar göra, utan det var gårdsfest ute hos mamma som vi alltid är med på. Så vi åkte räkbåten men det var faktiskt riktigt kul så det blev riktigt lyckat :D
Vi sov ute hos mamma inatt också eftersom Molly var här med min mormor och morfar, hon kunde inte hänga med eftersom det blev så sent :/
Men,men hon får vara med nästa år :)
Vi får se om jag och Jocke hitta på något ikväll ist, eller hur det blir!

Just nu sitter jag bara och väntar på att mamma ska komma, Molly ligger och sover så det finns inte speciellt mycket att göra... Men nu ska jag nog busa lite med alla hundar här hemma :)
Ta hand om er
Puss & Kam

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0