Slagsta

Hej,hej
Lilla Molly somnade precis, så nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 12:00 så jag kan ge Molly lunch, sen efter det så tar vi en promenad till Slagsta för att träffa Ulrika och Elias :)
Det var väldigt länge sen vi träffade dom, så det ska bli kul :D

Som säkert alla vet här så är jag helt galen i skor! Igår så satt jag som vanligt och kollade runt efter sidor som har snygga skor... och jag hittade några som var helt underbara! Det står verkligen ELIN SKOGSBERG KÖP DOM HÄR på skorna. Jag visade Jocke dom igår och han tycker ju att jag är galen, men han sa att jag får köpa dom :D Men måste spara lite pengar, för dom var inte jätte billiga :P
Men jag ska få dom :D HELT UNDERBART!

Igår så kollade Jocke och jag på lite bilder som vi ska framkalla. När vi gjorde det så hittade vi ett par bilder som är tagna på BB och gud så lite hon var då, jag kan knappt fatta att hon snart är 1 år :O Hon är ju inte en liten bebis längre :P  Tiden går verkligen extremt fort. Vi har även planerat ungefär när nästa barn ska komma... men det tänker jag inte avslöja försen det är dags :P hihi!
Men,men nu så ska jag packa skötväskan för idag... Sen försöka hitta lite kläder:P
En söt bild på mina älsklingar från BB <3<3


Puss & Kram

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelina fahlström

Svar: Ja jag vill ju ha :( Åh, det finns ju massa fina! :D

2010-08-05 @ 12:09:27
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0