gasbgnjabgf!

Hej,hej!
Jag blir så irriterad, alltså vi får inte igång vårat internet... Vi har ringt till tele2 tusen gånger men dom säger bara att dom ska felsöka och göra en felanmälan och bla, bla, bla!
Sen ska dom skicka ett sms när det är klart och funkar igen! Men det verkar visst vara jävligt svårt!
Ne kommer inte det här igång igen tror jag faktiskt att vi säger upp skiten och letar efter någe annat... Jag gillar egentligen tele2 men inte när det bara ska vara en massa strul...
Plus att när det väl kommer igång så får vi ett långsammare internet än vad vi har beställt och betalar för!

Ne nu ska vi åka och fira min farmor som fyller, sen blir det träning med syster yster :)
Då kanske man kan bli på lite bättre humör!
Puss & Kram

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelina fahlström

Svar: Oh vad mysigt :D Hoppas det kommer gå bra sen då :) <3

2010-12-15 @ 16:01:29
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: Anna - Ensamstående mamma, hunduppfödare & stolt vegetarian.

Vad juligt och mysigt det var här :)

Jobbigt att erat internet ska fortsätta strula, och speciellt då man faktiskt betalar för att ha internet!



Skoj också med dagis till Molly, Saga har gått på dagis i 2 månader nu och hon älskar det! Det är så härligt att se dem leka med barnen och lära sig nya saker :)

Idag fick vi ta med Sagas första dagisteckning hem, den första av måååånga!



Svar: Ja, Twilight serien är heeelt underbar, jag har 100 sidor kvari Breaking Dawn och det känns så sorligt.. Sedan är det slut! Det är inte skoj, böckerna borde fortsätta för evigt tycker jag :D

2010-12-15 @ 19:05:24
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: Tele2

Hej Elin,



Jag beklagar att vi ännu inte kunnat lösa problemen med din internetuppkoppling. Vi strävar alltid efter att lösa problemen så fort det bara går, beroende på felets omfattning kan det dock ta ett par dagar.



Om du vill får du gärna skicka ditt personnummer i ett mail till mig, så kontrollerar jag statusen och återkommer till dig.



Med vänliga hälsningar



Ida Jönsson, Tele2.



Om du

2010-12-17 @ 12:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0