Grundby

Hej,hej!

Nu sitter vi ute i Grundby och kollar på oceans eleven :) Jag sitter och väntar på att mamma ska ringa så jag vet om jag ska skjutsa hem henne eller inte...
Skjutsade henne igår också, det blev lite senare igår än vad jag hade räknat med. Jag kom inte hem försen efter 03:00 någon gång...Som tur var så har jag en snäll svärmor som tog Molly på morgonen, så jag fick sova tills jag vaknade helt enkelt :D 



Igår så var Mimmie och jag på Tuna Park för att leta efter 70-tals kläder och julkläder... Vi hann tyvärr inte att leta efter något till mig för vi hade fullt upp med att leta 70-tal. Jag kan medela att det inte är det lättaste att hitta kläder som ska påminna om 70-tal!

Men vi fick ihop det till slut iaf :)

Får se om vi kommer ner något på stan nästa vecka, jag känner att det börjar bli panik med att hitta kläder till mig!
Som tur är så har vi redan köpt julkläder till Molly :)



Nu ska jag stänga ner här och kolla på filmen ist, men jag skriver mer imorgon ;D


Puss & Kram



Vad folk tycker ^^
Postat av: evelina fahlström

Svar: Bra :D haha! Du behöver inte bjuda in dig själv för jag bjuder ändå in dig ;)



Men nej, någon helg innan blir det tyvärr inte. Är ju bara en helg imellan (nästa helg) och då ska jag och Sebbe iväg och handla på oss lite grejer :D



Men vi hinner nog ta igen dedär sen, när vi bor liite närmare varandra :) hihi <3

2010-12-05 @ 10:43:53
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: evelina fahlström

Svar: Ja det är lugnt :) Haha, har ni någon gps? Kanske blir svårt att hitta dit annars? :p



Ja precis, inte alls långt ju :)

2010-12-05 @ 11:42:09
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0