Julmys!

Hej,hej!
Idag har jag fått hjälp med att göra det lite julmysigt här hemma i huset :)
Mamma,mormor och morfar har hjälpt mig med att flytta omkring lite möbler och sådär, så nu har jocke och jag ett jätte mysigt sovrum :D
Har även vart iväg och köpt en julgran ( jag vet att jag är extremt sen med julgran iår, men det är lite mycket att fixa när man flyttar till hus mitt under julen ).
Mimmie har vart här under kvällen och hjälpt mig att klä granen, så nu är det verkligen jätte mysigt här hemma :)

Igår var jag på stan med min kusin Linn. Vi letade efter kläder till mig som jag ska ha på julafton. Det gick faktiskt väldigt fort att hitta kläder och jag är verkligen jätte nöjd med dom :D
Jag köpte även en BH vilket jag HATAR! Men nu är det iaf gjort efter många om och men :D

Nu sitter jag i köket med tända ljus och myser :)
Ska snart sätta mig i soffan och läsa lite :)
Men,men får se om jag hinner skriva något imorgon eller om det blir efter julafton :)
Om jag inte hinner skriva mer så ha en riktigt GOD JUL!!! <3
Puss och Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Anna - Ensamstående mamma, hunduppfödare & stolt vegetarian.

Härligt med julmys! God jul till er med :)

Hoppas att ni får det fint!



Kramar <3

2010-12-22 @ 22:54:47
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: Ilda

Hje söta du! Tack så mycket =)

Vilken söt liten tös du hade där =D Hur gammal är hon?



Va roligt att du vill följa den. =)

2010-12-22 @ 23:10:16
URL: http://iloveami.blogspot.com
Postat av: Ilda

Gullis ^^

Min flicka är fyra månader =)

2010-12-23 @ 15:01:05
URL: http://iloveami.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0