Tjoho!

Hej,hej!
Nu är nog julen över för våran del, vi var på sista julmiddagen igår :)
Jag har haft lite fullt upp det är därför jag inte har varit så aktiv här på bloggen.
Jag måste säga att det har varit en mysig jul även om den försvann väldigt fort. Jag orkar inte skriva om allt i jul för det är så mycket :P

Just nu gör jag inte sådär jätte mycket... Sitter mest och väntar på att klockan ska bli tillräckligt mycket så jag kan åka och träna med Syster :)
Jocke och Molly ska åka över till Tero, Rasmus och Lina för att åka pulka med dom när jag tränar :D
Men nu tänker jag gå ner och vika tvätten och stryka det som behövs, sen försöka leta fram några träningskläder:)
Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0