10 orksaker att hata dig

Hejsan!

Idag vaknada Molly och jag lite innan Jocke åkte till jobbet, så då käkade hon och jag lite frukost... sen så skulle Molly sova som vanligt direkt efter frukost, så då la jag mig också en stund, hihi !


Vet inte riktigt när vi vaknade sen... men tror det var runt 10:00. Då ringde jag Mimmie för vi hade bestämmt att vi skulle ner på stan och fika/lunch idag... Vi bestämmde att hon skulle gå hem till Matilda och byta om först sen skulle vi mötas i stadsparken och vandra ner mot stan. Vi gick runt och köpte lite saker, jag köpte ett par nya leggins som vanligt, det är alltid bra att ha på lager. Efter det så mötte vi upp våran bror utanför NTI, eftersom han skulle låna pengar av Mimmie. Vi stod och pratade lite... sen så slutade det med att Emil hänge med Mimmie, mig och Molly för att käka : D Vilket jag tycker var väldigt trevligt. Det kändes lite konstigt att vi tre gick och käkade tillsammans, det har vi inte gjort förut, förutom när vi var små med mamma... men det var trevligt tycker jag :D Plus att Molly fick träffa sin morbror ett lite tag också : )

Efter att vi käkat så följde vi med Emil när han skulle bli hämtad av mamma, sen så vandrade Mimmie, jag och Molly vidare en sväng... och då somnade Molly äntligen, hon låg vaken i vagnen hela vägen ner på stan och sen när vi käka var hon vaken hela tiden, så hon var lite grinig innan hon somnade! 

När klockan närmade sig 15:00 så träffade vi Matilda och sen gick vi hemåt! Jag och Molly fick en lite längre runda hemåt för jag tog en liten omväg för att kunna gå med Mimmie och Matilda så länge som möjligt  : P

Så idag så har jag gått en bra bit tycker jag... Bra för både mig och Molly bus : )!



När vi kom hem så hann jag inte mer än att ta av Molly ytterkläderna, så kom Jocke hem : )  Så han gav Molly mat sen så gick dom och vilade en liten stund!

Efter det bar det av ut till Grundby för Jocke hade lovat att han skulle skjutsa sin mamma in till en kompis... När vi kom hem så slängde jag i mig lite mat, blev tacos som blev över från igår!

Och nu har vi ÄNTLIGEN fått igång våran hemtelefon, ohh vad glad jag är : D Nu kan jag äntligen ringa och prata med mamsen på kvällarna utan en svindyr telefonräkning ;)


Molly fick gröt nu innan vi la henne, hon älskade det verkligen : ) Hon är så söt, hon slängde sig verkligen efter skeden för mer, hihi !

Sen när Jocke la henne i sängen så somnade hon som en stock. Så nu har jag kollat på min favorit film 10 orksaker att hata dig : D <3 Den är så söt : )

Ne nu ska jag inte skriva mer för idag, jag ska gå och sätta mig i soffan med Jocke och titta på nån mer bra film : )<3


Skriver mer imorgon!







Ta hand om er alla

Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^
Postat av: karolinajonsson

härlig blogg!

2010-02-05 @ 23:04:17
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0