Förstår inte !

Hejsan!

Nu är det så att jag får frågor hela tiden om det är jobbigt att vara mamma till min älskade Molly, och jag svarar alltid nej eftersom det inte är jobbigt... Visst hon kan ha sina skrikdagar, men nej det är inte jobbigt för efter det där skriket så kommer världens gulligaste leende som får hela mig att smälta av lycka och det kan jag leva på för resten av mitt liv. 

Plus att Molly är en snäll liten tös som sover hela nätterna och ganska långt in på morgonen, så jag har aldrig behövt vara trött av att jag måste springa upp hela nätterna. Men ändå så tjatar folk om hur jobbigt det måste vara, även när jag berättat hur det är !
Så nu säger jag det en gång för alla! DET ÄR INTE JOBBIGT... JAG ÄLSKAR BARA ATT VARA MAMMA TILL VÅRAN ÄLSKADE MOLLY <3



Nu är det så att jag är en sån här människa som sparar på nästan allt som jag fått eller köpt nån gång. Min porslinshand står här brevid mig och jag såg att min del av bästisthälsbandet som jag och Denice delade en gång tillsammans, haha det tycker jag var lite roligt : ) Trodde verkligen inte att jag hade sparat det, det trodde jag låg långt ner i nån sopphög, men men det sär man : )




Nu har jag även kommit in i en saknarperiod när det gäller Marielle... Det är verkligen jätte jobbigt måste jag säga! Vi skilldes verkligen på helt fel sätt... Efter så många år tillsammans skulle det inte sluta såhär tycker jag.

Vi var verkligen bästa kompisar sen vi var små : /  Tråkigt att vissa saker ska förändras så!

Jag vet att hon kanske inte är värd att ens tänka på efter det hon gjorde... men jag kan inte släppa henne! Jag kommer ALDRIG kunna hata henne eller ens tycka illa om henne. Hon betyder så mycket för mig fortfarande, har inte pratat med henne på vad är det nu... 3 år ungefär?!  Men det käns som det var igår vi bestämde att aldrig mer prata med varandra.

Om då någonsin läser det här Marielle så ska du veta att du betyder någe så extremt mycket för mig och det går inte en dag utan att jag tänker på dig och allt vi gjort tillsammans<3

Här kommer en bild på mig och Marielle<3<3







Ta hand om er alla
Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^
Postat av: Anna - Mamma till Saga & hundtokig!

Visst är det jobbigt när folk hela tiden ska få det till att det är jobbigt att vara mamma! Det är ju det bästa som finns att göra ju :)



Kramar till er!!

2010-02-11 @ 10:33:29
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0