hejsan^^

Hejsan!


JAg skriver lite senare... blev bara en snabb titt in på datorn, för jag skulle säga grattis till Marielle som fyller 19 idag :) <3


Skriver sen som sagt!


Ta hand om er alla
Puss och Kram
<333


Vad folk tycker ^^
Postat av: Anna - Mamma till Saga & Hundtokig!

Svar: Haha, det låter som Saga! Hon är precis likadan, snäll för det mesta, men när hon blir arg! Då jädrar! Alla säger att hon ärvt mitt humör :P

Ja, visst är det underbart när de utvecklas? Man bara njuter av att se hur deras personlighet växer och växer!

Jo, min kennel heter Proud n' Loud och en hittar du under aressen www.bbasic.webs.com :)



Stora kramar till er <3

2010-02-19 @ 21:47:06
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0