Ny dag!

Hejsan!'


Idag är jag på mycket bättre humör : )
Var som sagt lite upprörd igår, men det släppte under natten som tur är!


Idag så blir våran söta lilla tös 4 månader<3 Hon har blivit så stor våran lilla tjej... Hon gör framsteg varje dag nu och det är så mysigt : D Skrattar gör hon mest hela tiden, helt underbart, hon gör mig alltid glad <3

På Tisdag nästa vecka så ska vi åka till BVC för att väga och mäta henne och se hur stor hon blivit nu : ) !



Idag har Kusin Linn vart här, det var mycket trevligt med hennes sällskap : ) Skönt att få prata med henne, vi kan prata om allt så det var skönt att få prata av sig<3 

Molly var lite upprörd idag när hon var här tyvärr... hon har haft svårt att sova idag så hon blev gnällig lagom till Linn kom... Men hon somnade efter ett tag iaf : ) <3



Linn och jag har planerat att vi ska bestämma en helg som vi ska kolla på lite filmer som hon inte sätt än, men vi behöver nog en hel helg så det är inte riktigt bestämmt än när :P !


Nej, nu ska jag ta och svara på ett mejl som jag inte vet vad jag ska skriva i... så jag behöver lite tid på mig att tänka ut vad jag ska skriva!

Skriver mer senare....



Ta hand om er alla
Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0