Söndag idag!

Hejsan!


Jag skulle ha skrivit ett blogginlägg igår men det blev tyvärr aldrig av, eftersom vi var ute hos Camilla och Tero igår till ganska sent! Så jag orkade inte slå på datorn när jag kom hem : )


Igår gick vi ner till stan ( Jag, Jocke och Molly ) för att hälsa på Camilla när hon jobbade... Innan vi gick dit så gick vi till Åhlen´s och där köpte jag en ny mascara och en ny kajal, ett mycket bra köp måste jag säga : )

Sen gick vi över till Camilla och tog en fika där, mendans vi snackade lite skit med henne, hihi !

När klockan var strax innan fyra, stressade vi oss mot STADIUM för att Jocke skulle köpa en flecetröja och 3 t-shirtar!
När det var avklarat så började vi röra oss hemåt, var trevligt med en lite promenad måste jag säga : )



När vi kom hem blev det mest tv tittande, sen så bestämmde vi oss för att åka och ta upp Camilla när hon slutade och åka ut till dom.

Sen var vi där ett bra tag, efter 01:00 började vi röra oss hemåt :p När vi kom hem somna vi alla som stockar! Molly vaknade inte försen 07:30 imorse så Jocke hade tur som slapp gå upp jätte tidigt... Själv tog jag en rejäl sovmorgon, vilket verkligen behövdes måste jag säga.




Nu sitter vi här och försöker bestämma oss för om vi ska ta en sväng ut till mora för att hälsa på mamma... kanske ta en lite promenad där ute också : )

Men, men nu ska jag avsluta här och se vad vi hittar på : )

Kika in på Camillas nya blogg också!!








Ta hand om er alla

Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0