Tacos utan bröd !

Hejsan!


Nu har Camilla och Tero precis åkt hem... Vi käkade lite Tacos sen så drack dom kaffe och rökte, efter det var dom tvugna att åka hem till deras små sötnosar Rasmus och Lina : )
Ska kanske titta förbi hemma hos dom imorgon så jag och Camilla hinner prata lite mer skit : P <3







Hinner inte skriva jätte mycket mer, ska hjälpa Jocke att plocka undan i köket sen så ska vi krypa ner i sängen så han orkar upp till jobbet och jag orkar upp med Molly Polly bus : )





Evve nu ser det ganska bra ut i lägenheten... så jag ska ta kort och lägga upp bilder så du får se hur det ser ut nu... äntligen : ) <3<3


Ta  hand om er alla
Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelinafahlström

Wiho! Vad bra :D SKYNDA <3

2010-02-05 @ 22:39:46
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: lukes

rösta på mig som veckans blogg hos conler.blogg.se

Det skulle vara skitsnällt :D

2010-02-05 @ 23:43:12
URL: http://nattstad.se/lukes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0