Tandläkaren imorgon!

Hejsan!


Idag har jag vart ute hos mamma hela dagen : ) Hon är hemma från jobbet så då passar jag på att umgås med henne! 
Mormor och jag tog en liten sväng ute med Molly och två av våra hundar : P Blev inte en jäte lång runda.... mormor har så ont i sina knän så hon orkar inte gå sådär jätte långt... Men vi kom ju iaf ut på en promenad och det är ju bra : )


Efter det så skjutsade mamma och jag in Mimmie till stan för hon skulle till Matilda, och då passade jag på att springa in på MAXI för att köpa grejer så vi kunde göra mat : )  Det blev min nya favorit! Skurna tomater, paprika och rödlök sen lite feta ost på det och så in i ugnen med det... MUMS säger jag bara :D

Jocke plogade idag igen, så han kom inte hem försen 21:00 =/ Jag vill verkligen att snön ska försvinna nu, är så extremt trött på den ! Får hoppas på att det blir en riktigt bara sommar efter den här vintern!



Imorgon ska jag som sagt till tandläkaren, vilket jag ÄLSKAR:D Vet inte varför... men har alltid älskat att gå dit, men jag är ju som jag är också : P
Molly ska vara hos mormor under tiden, för jag tycker inte det känns så bra att ta med henne till tandläkren om hon skulle börja skrika mitt under undersökningen : )
Sen har jag nog inte så mycket mer planerat för dagen, får se vad som dyker upp helt enekelt!


Men nu ska jag avsluta här och slänga mig i sängen så jag orkar upp imorgon när Molly vaknar : P

Ta hand om er alla
Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^
Postat av: Anna - Mamma till Saga

Nej, men åh! Så fint det var här då :)



Det är ju så typiskt! När du får internet så förlorar jag mitt, hehe! Men det ska nog ordna sig!

Vad kul att du kommit igång och bloggat på riktigt igen, och oj vad Molly är söt!! Vilket otrolig sötnos hon är :)



Vi får se när jag får tillgång till dator igen, men ha det toppen!



Kramar

2010-02-04 @ 14:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0