IKEA : )

Hejsan!


Idag har Jocke och jag vart på IKEA en sväng : ) Vi var och köpte en byrå till sovrummet för det är ju inte så trevligt att ha alla kläder på golvet... och så köpte lite sängkläder till Molly Polly bus : ) Sen var det mest små saker som vi plockade på oss hihi, det blir nästan alltid så när vi är på IKEA, men men tur att vi inte är där så ofta : P

Imorgon så ska nog morfar försöka fixa våran vagn så vi kan gå ut och gå lite... man blir ju helt instängd när man inte kan röra sig på dagarna, det blir ju lite jobbigt om jag ska gå runt och bära Molly hela tiden : P Om den inte går att laga så blir det att köpa en ny FORT!!!

Imorgon så ska jag kanske försöka ta mig ut på landet så Mimmie och jag kan ta en promenad, mamma har en vagn där ute så vi kommer ut lite iaf... Men den är tydligen inte så bra så den får vara kvar där ute : P

Nån gång i veckan så ska mamma, jag och Mimmie åka till IKEA igen för att kolla om det finns nån söt byrå till Molly, hon behöver också någe att lägga kläderna i, eftersom vi snart ska slänga ut skötbordet. Blir antagligen en rosa byrå =)

Men nu ska jag inte skriva mer... ska lägga in en film på USB minnet och sen ska Jocke och jag kolla på den : )

Skriver mer imorgon!


Ta hand om er alla
Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^
Postat av: jesper hellberg

haha du skriver så mke så man orkar inte läsa allt ju (A)

2010-02-01 @ 21:08:57
URL: http://jesperhellberg.blogg.se/
Postat av: jesper hellberg

haha du skriver för mke, orkar inte läsa (A)

2010-02-01 @ 21:10:07
URL: http://jesperhellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0