Molly Polly Bus<3

Hejsan!

Idag har jag inte fått mycket gjort här hemma, för Molly fick för sig att det var en skrik dag idag så jag har haft fullt upp med att försöka göra henne nöjd... men hon ville inte:P  Så det slutade med att vi bara satt i soffan och kollade på Buffy och vampyrerna för det var bara det som Molly tyckte dög idag =)

Synd att jag inte kom på det lite tidigare... Kom på det lite innan 16:00.

Jocke kom hem strax efter 16:00 så då fick han ta över med att försöka få Molly att somna för hon har nämligen bara sovit i 20 minuter idag, stackar'n =/ <3

Men det tog inte lång tid för Jocke att få henne och somna, hon saknade nog bara sin pappa idag =)

Nu ligger dom två och sover så sött som små tomtar inne i sängen<3 


Nu sitter jag och försöker komma på vad vi ska äta idag... Usch det är det värsta jag vet, för jag kommer aldrig på någe!
Ska fråga Jocke om han kan ringa Anna-liisa och fråga henne om en maträtt hon brukar göra, Mums=)

Ne nu blev det kyckling gryta ist =)

Ska kolla vad vi ska fixa hem till det  nu, skriver mer senare=)

Ta hand om er alla
Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^
Postat av: Linn

Tack sötiis <3

2010-01-26 @ 19:51:50
URL: http://linnhelltroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0