Snö och åter igen snö!

Hejsan!


Jag börjar bli riktigt trött på den här j*vla snön!!!

Jocke kom hem runt 14:00 från jobbet för han var tvungen att åka ut och ploga idag... Han kommer vara ute hela natten antar jag =/  Jag och Molly sover ute hos mamma inatt för jag vågar inte vara ensam hemma under natten pga en sak som hänt hemma, orkar inte skriva om det idag det skriver jag om senare =P


Idag kom min kusin Linn hem till oss=) Mycket trevligt tycker jag, var ett tag sen vi umgicks nu tycker jag :P

Hann inte med jätte mycket idag för hon och Mimmie var tvugna att åka in och jobba efter 16:00, så alla jobbar visst ikväll, hihi =)

Allt går så snabbt med Molly Polly bus nu... Igår sa det bara poff så vänder hon sig till mage hela tiden. Hon har vänt sig ganska länge till mage men igår så gjorde hon det hela tiden =) Nu vägrar hon ligga på ryggen... plus att hon nästan kryper :P  Jag är en så stolt mamma till lilla Molly =D Hon gör framsteg varje dag och det är så roligt!


Nu ligger hon och sover brevid mig så sött =)
Hon började med lite (smakportioner) för ett tag sen, och nu älskar hon det=D Hon vill ha det hela tiden, det är så roligt =D


Nu ska jag hjälpa mamma att ge hundarna mat för dom är lite krångliga.... Skriver mer ikväll =)

Sen måste jag hälsa krya på dig till camilla som är sjuk =/ <3




Ta hand om er alla
Puss och kram
<333

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelinafahlström

Blir det inte lite extra kångligt att gå ut och gå med vagnen när det är så mycket snö också? :/



Svar: Vad bra att du gillade den, säg till bara om du vill ha någon ändrig, t.ex. om headern är för tom eller om du vill att det ska stå något mer eller något sånt :) SHOOLABOBO BÄBY :D <3

2010-01-27 @ 19:39:22
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: evelinafahlström

Svar: Ja men då hade jag kanske rätt då, haha ;D Ja ni var duktiga. Molly är supersött så :D Men vad gör ni om ni får en till sen då? ;)



Ja jag kan förstå det, jag har liksom lite halvt problem att gå bara jag så :( haha. Men ja, jag kan säga att jag håller med. Längtar till våren - solen - sommaren - värmen. Liksom lätta kläder. Och kan förstå att det lär underlätta en hel del med lilla Molly också när det gäller klädval, haha :)

2010-01-27 @ 20:04:03
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0