Tråk lördag!

Hejsan!


Igår var vi som sagt ute i Grundby, gjorde inte jätte mycket, vi åt och kollade på let's dance sen åkte vi in till stan för att hämta Mimmie och skjtusa ut henne till mamma =) Efter det åkte vi hem och gick och la oss : )


Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på... Kanske bara blir en mysig hemmakväll : )<3

Molly Polly bus blir snart 4 månader, det går så fort framåt nu, helt underbart och se hur mycket hon lär sig på bara en dag : )  Ska nog gå ut och gå en sväng också, måste ju röra på mig om jag ska kunna gå ner i vikt hihi !


Vi ska åka ner och köpa en hemtelefon, så vi inte sitter och betalar det i onödan hihi !

Skriver lite mer ikväll... för vi måste röra på oss innan allt stänger =)
( min söta hund Ahlizee )


Ta hand om er alla
Puss och Kram
<333


Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0