Hemma!

Hej,hej
Jag kom hem igår, men då var det lite mycket här hemma :P
Men jag ville bara säga att jag ska börja skriva nu :)
Idag så ska vi ut till Grundby ett tag för att fira Nathalie som fyller 15 (hon fyller imorgon men firas idag) ! Sen efter det så bär det av till syster som har inflyttningsfest idag :) Tror vi ska in till henne runt 18:00-19:00, det märker vi !

Nu går Molly nästan helt felfritt, ibland springer hon till och med :D Det är så roligt att se vilka stora framsteg hon gör varje dag, jag bara älskar det :)
När vi vart ute hos mamma den här veckan har hon kommit på att hon kan krypa upp för trappan...(vilket inte är så smart) men hur som helst så klarar hon av det, och jag är väldigt stolt över henne :)
Nu måste man verkligen springa efter henne som en tok, annars kan det gå illa... Alla säger att det är så jobbigt, men jag älskar att göra det :D
Jag tycker bara det är roligt att hon lär sig och kommer framåt!
Min lilla bebis är ingen liten bebis längre, hihi :)
Jag hade tänkt lägga in några nya bilder, men det är någe fel så jag får inte in bilderna på datorn :/ Så det får vänta, tyvärr!
Men,men nu så ska jag gå och försöka hitta någe som jag kan ha på mig ikväll :)
Blir en bild på skorna som jag tror att jag ska ha på mig idag :D<3






Ta hand om er
Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Nathalie (:

Fira moi idag? Oo'

Nähä, så äre välle inte, 0:

eller är det så? Det kanske det är? Jag har ingen aning x]

<3

2010-07-17 @ 16:59:59
URL: http://anathaliegirl.blogg.se/
Postat av: Mims

Haha, det var så kul att du kom! :D Jag blev jätteglad och hade en jättetrevlig kväll! :D



Polly Molly är så duktig! :D Lilla busfrö! :D

2010-07-18 @ 22:37:24
URL: http://mimsme.blogg.se/
Postat av: Anna - Om livet som ung ensamstående mamma.

Elin!



Nu saknar jag dina inlägg för mycket igen, börja blogga nuuuu :P



Krams

2010-07-25 @ 10:47:19
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0