Måndag

Hej,hej


Sådär ja, nu har jag kommit ur soffan... Kanske inte mycket bättre att sitta framför datorn men iaf. Jocke har precis gjort bullar, så det luktar väldigt gott här hemma!
Men det är inte speciellt bra att han gör bullar tycker jag, för då kommer jag bara vilja äta det hela tiden... Och det kanske inte är så bra att äta en massa bullar när man vill gå ner i vikt ?! Bara hoppas på att han äter upp dom fort som satan!
Men, men nu får jag bjuda över folk på fika... Det är alltid lika kul när det kommer folk hit tycker jag :)

Idag var jag ju som sagt på stan med kusin vitamin, det var jätte trevligt!
Hon gick hit efter jobbet, sen så gick vi ner tillsammans till stan. Linn gick till banken sen så gick vi bara omkring och kollade :)
Vi gick och prövade skor till Molly, men hittade inga!! Fanns ett par som hon kunde ha, men det var nog dom fulaste skor som jag någonsin sätt tror jag. Min dotter ska inte behöva gå omkring i ett par fula skor. Jag tycker faktiskt att det är väldigt dåligt att det inte finns skor till så små barn... Är det bara jag som tycker att dom behöver skor när dom går?!
Jag får nog ta och börja med att göra egna skor, vilket inte skulle vara en sån dålig idé, eftersom jag älskar skor!
hur som helst så köpte jag ett par pilot glajjer till Molly, dom var verkligen jätte söta:) Sen så blev det ett par bikinitrosor också, hon fick likdana som sin moster :)
Dom hade inga baddräkter heller till så små! Inte vad vi kunde hitta iaf... Och vi sprang in i varje affär som hade barnkläder.
Ne nu ska jag gå och sätta mig i soffan hos min älskling och kolla lite two and a half men innan vi ska sova :)
Mollys bikinitrosor och glajjer :) <3
Sov så gott
Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0