sådär :)

Hej,hej

Nu mår jag bra igen :) Så nu orkar jag skriva!
Nu sitter jag och väntar på att Molly ska vakna för då ska hon äta lunch, sen ska jag också slänga i mig någe. Efter det så blir det att gå ner på stan med kusin Linn :) Det var ett tag sen jag umgicks med henne nu, så det ska bli kul :)
Just ja, nu har jag äntligen fått en tid för halkbanan :D Säger inte när, men nu j*vlar är det nära :D

Nu går vårat lilla busfrö utan problem, går hon för fort så ramlar hon :P Men annars så går det jätte bra :D Ska köpa ett par söta sandaler till henne när vi är på stan, för jag tycker det är lite varmt med dom hon har nu !
Nu börjar Molly låta inne i sängen, så ska gå och ta upp henne!
Lägger upp en bild på bror min, vi åkte en sväng till Sundbyholm, haha!
Vad tycker ni :P?
Ta hand om er
Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0